Zespół Red Bulla w Formule 1 przedstawił swoje nowe logo na sezon 2016.
Byli 4-krotni mistrzowie świata zmienili emblemat wobec utraty sponsoringu tytularnego Infiniti.
Wycofanie się japońskiej marki luksusowych samochodów ma związek z decyzją Renault o zaprzestaniu jakiejkolwiek współpracy marketingowej z Czerwonymi Bykami, które nie szczędziły krytyki silnikowi francuskiego koncernu i otwarcie szukały innej jednostki napędowej.
Ostatecznie Red Bull pozostał na motorze Renault, ale będzie używał go pod inną nazwą - Tag Heuer.
Infiniti jest powiązane z Renault poprzez Nissana, który jest macierzystym koncernem pierwszego producenta i strategicznym partnerem drugiego.
Zaprezentowanie przez Red Bulla nowego loga oraz nazwy "Red Bull Racing Formula One Team" to też informacja, że stajnia na razie nie znalazła nowego sponsora tytularnego.
2016-01-05 - G. Filiks
0
Komentarze do:
Red Bull zaprezentował swoje nowe logo w F1