SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 48733 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Kierowcy F1 mają doznawać przeciążenia 7G na dohamowaniu po długiej prostej w Szanghaju - V10.pl Mobile
Logo
Kierowcy F1 mają doznawać przeciążenia 7G na dohamowaniu po długiej prostej w Szanghaju

Kierowcy F1 mają doznawać przeciążenia 7G na dohamowaniu po długiej prostej w Szanghaju

Kierowcy Formuły 1 mają przeżywać przeciążenia na poziomie 7G w trakcie dohamowania po przeszło kilometrowej prostej w Chinach. Martin Brundle poprzez ciekawe porównania wskazał, jak ogromna to siła i jak wielki progres zachodzi w królowej sportów motorowych.

Kierowcy F1 mają doznawać przeciążenia 7G na dohamowaniu po długiej prostej w Szanghaju Kierowcy F1 mają doznawać przeciążenia 7G na dohamowaniu po długiej prostej w Szanghaju

Długa prosta na torze w Szanghaju kończy się hamowaniem do zakrętu pokonywanego na drugim biegu. Zawodnik zwalnia w tym miejscu z około 330 do 70 km/h. W 2-3 sekundy.

Brundle interesująco skomentował to na Twitterze.

„McLaren wylicza, że na hamowaniu do nawrotu w Szanghaju będzie wytwarzać się siła 7G. W dawnych czasach musiałem uderzyć w ścianę, by zwolnić tak bardzo". - napisał Brytyjczyk, który startował. w F1 w latach 80. i 90., a obecnie komentuje wyścigi w telewizji.

„Dzisiejsze bolidy zwalniają szybciej, gdy kierowca po prostu przestaje wciskać gaz i hamuje go opór powietrza, aniżeli wielki Sir Stirling Moss gdy wciskał hamulce. To się nazywa postęp". - dodał.

Moss ścigał się w F1 w latach 1951-1961.

2018-04-12 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Kierowcy F1 mają doznawać przeciążenia 7G na dohamowaniu po długiej prostej w Szanghaju