Logo
Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka

Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka

Mistrz świata Formuły 1 Lewis Hamilton próbował kupić słynnego Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka, ale amerykański kierowca rajdowy znany z serii filmików Gymkhana wystawił zbyt wygórowaną cenę za swój samochód.

 
Ken Block szaleje Fordem Mustangiem Hoonigan na Festiwalu Prędkości w Goodwood w 2015 roku

Hoonicorn to mocno podrasowany Mustang z 1965 roku, posiadający silnik V8 o pojemności 6,7 litra i mocy 845 koni mechanicznych oraz napęd na cztery koła.

Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka

Budowanym przez dwa lata czarnym potworem Block jeździ w najnowszej, siódmej edycji Gymkhany.

Hamilton, który dwa miesiące temu uszkodził swoje Pagani Zonda 760 LH w wypadku drogowym w Monako (uderzył w trzy zaparkowane auta), według relacji Blocka niedawno pytał go, czy nie sprzeda mu Hoonigana.

„Lewis Hamilton chciał kupić mojego Mustanga ostatnio".
- powiedział 48-latek wywiadzie dla niemieckiego magazynu Auto Motor und Sport.

„Gdy usłyszał cenę, nagle stracił zainteresowanie". - dodał z uśmiechem.
Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka
Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka

2016-01-07 - G. Filiks

5

Komentarze do:
Hamilton chciał kupić Forda Mustanga Hoonicorn od Kena Blocka

tezecik 2016-01-08 02:03

łon mylion dolars

ekwador15 2016-01-08 09:32

To jak najlepiej opłacany kierowca w F1 z własnym samolotem nie chce kupić wozu, bo za drogi, to ile on kosztuje? Co ten Ken Block chce z 5mln za niego? Droższy od McLarena P1, Porsche 918 czy LaFerrari :-D?

Diesel Power 2016-01-08 17:46

Z pewnością nie jest tani, bo oprócz wartości jaką przestawia samo auto, trzeba jeszcze dodać sponsoring i reklamy. To auto na siebie zarabia. Z czasem jak nowy projekt ujrzy światło dzienne, to Mustang pójdzie w odstawkę i jego wartość będzie niższa. Wcześniej było Subaru Impreza, Ford Fiesta, teraz z tego co kojarzę będzie stary Escort (a może już nawet jest). Gymkhana ściąga miliony widzów, a to w pytke hajsu. ;-) Do tego pojawiają się wersje np. motocyklem, czy terenówką Baja 1000 (BJ Baldwin's Recoil - coś równie fajnego, a może nawet lepsze).

Mateu 2016-01-08 23:53

@ekwador15 To, że zarabia ~50mln euro rocznie nie znaczy, że jest na tyle rozrzutny, żeby dać każde pieniądze na auto, które chyba nie ma nawet homologacji. A nawiązując do tych 5mln-cena takiego auta może być spora, po pierwsze jest to jedyny taki samochód na świecie, po drugie takie przeróbki nie są tanie, po trzecie-z oryginału to chyba tylko karoseria tyle o ile pozostała, reszta to całkiem nowe auto.

MI on 2016-01-09 09:39

się w ogóle nie podoba. gdybym miał tyle hajsu co Levis poszukał bym innych aut. Jeśli już coś z lat 60 tych to ewentualnie mustang dyskretnie podrasowany. No i lepiej się prowadzący. Bo nie wierzę, że taki kierowca nie umie driftować.