SELECT
phpbb_posts_text.* ,
phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username,
phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type
FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users
WHERE phpbb_posts.topic_id = 49920
AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id
AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id
ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repairedWolff tłumaczy, jak Mercedes został zmuszony do "team orders" przez błąd strategiczny - V10.pl Mobile
"Toto" Wolff dowodzący Mercedesem w Formule 1 twierdzi, że jego zespół został zmuszony do użycia poleceń zespołu (z ang. "team orders") w GP Rosji przez błąd strategiczny - za który bierze osobistą odpowiedzialność.
GP Rosji - skrót wyścigu
Wczorajszy wyścig wygrałby pewnie Valtteri Bottas, ale na polecenie zespołu Fin przepuścił Lewisa Hamiltona, który walczy o mistrzostwo świata.
Mercedes tłumaczy zamienienie swoich kierowców pozycjami pęcherzykowaniem opony w bolidzie Hamiltona i obawą przed spadkiem Brytyjczyka za Sebastiana Vettela, czyli jego rywala do tytułu. Według Srebrnych Strzał pęcherze na ogumieniu wystąpiły, bo Hamilton wcześniej wdał się w walkę z Vettelem. Wylądował za Niemcem w trakcie pit-stopów i musiał go wyprzedzić.
Lider klasyfikacji generalnej sezonu pewnie nie znalazłby się za wiceliderem, gdyby Mercedes ściągnął go na postój okrążenie wcześniej.
Wolff wyjaśnia, że Mercedes przespał właściwy moment na pit-stop, ponieważ zagadał głównego stratega ekipy Jamesa Vowlesa.
„Zaplątaliśmy się przy rozegraniu pit-stopów". - mówi Austriak. „Postąpiliśmy dobrze ściągając Valtteriego jako pierwszego, (...) ale spóźniliśmy się o jedno okrążenie z postojem Lewisa".
„Wezmę to na siebie, ponieważ wdawałem się w konwersację z Jamesem, podczas gdy on powinien był podjąć decyzję o zjeździe. Dlatego (Hamilton) zjechał okrążenie za późno i stracił pozycję".
„Podczas gdy zastanawialiśmy się co robić, prowadziłem wymianę zdań z Jamesem i przez to wykonaliśmy pit-stop jedno okrążenie za późno".
„Lewis musiał twardo walczyć, żeby wyprzedzić Sebastiana. Wykonał naprawdę niesamowity manewr, ale wywołał pęcherzykowanie opon". - kontynuuje.
„Wtedy była następująca sytuacja: Valtteri jechał z przodu i oszczędzał ogumienie, Lewis był z tyłu z pęcherzykującą tylną oponą, a Sebastian siedział mu na ogonie. Wówczas mogły zdarzyć się dwie rzeczy. Najlepszy scenariusz byłby taki, że wszystko zostałoby tak jak było i Lewis finiszowałby drugi, a Valtteri odniósłby zwycięstwo. Najgorszy to Sebastian wyprzedza Lewisa, który musi oszczędzać opony".
„Myślę, że dlatego postanowiliśmy umieścić Valtteriego pomiędzy nimi. Patrząc racjonalnie, to była słuszna decyzja - ale nasze serce sportowe mówi »nie«".
Teoretycznie Mercedes mógł zamienić swoich zawodników miejscami z powrotem przed metą. Bottas sugerował takie rozwiązanie przez radio, lecz nic nie wskórał.
2018-10-01 - G. Filiks
0
Komentarze do: Wolff tłumaczy, jak Mercedes został zmuszony do "team orders" przez błąd strategiczny