SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 49348 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu - V10.pl Mobile
Logo
Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu

Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu

Wypadnięcia z toru Lance'a Strolla i Siergieja Sirotkina w kwalifikacjach Formuły Jeden do GP Wielkiej Brytanii były spowodowane poważnym problemem z aerodynamiką bolidu Williamsa, poinformował dyrektor techniczny zespołu Paddy Lowe.

Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu

Ekipa Roberta Kubicy zaliczyła wczoraj kompromitujący występ przed własną publicznością. Fakt, że znów była najwolniejsza ze wszystkich, to jedno. Oprócz tego obaj kierowcy wyścigowi stajni znaleźli się w żwirze.

Fani mogli uznać to za kolejny dowód na kiepskie umiejętności Strolla i Sirotkina, ale jak twierdzi Lowe, żadna z wizyt na poboczu nie była spowodowana błędem kierowcy.

Brytyjczyk przyznał, że w problematycznym modelu FW41 zaczęła szwankować aerodynamika, gdy zawodnik skorzysta z DRS.

„Mamy zjawisko, którego nie widzieliśmy cały rok, czy też kiedykolwiek wcześniej. Aktywacja DRS od czasu do czasu powoduje całkowitą utratę obciążenia aerodynamicznego podłogi, które nie wraca na wejściu w następny zakręt". - tłumaczy Lowe.

„W przypadku obrotu jednego i drugiego kierowcy, bolid wszedł w zakręt bez obciążenia aerodynamicznego podłogi, co miało oczywiste konsekwencje".
Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu
„Przystąpiliśmy do tej eliminacji z szeregiem nowych elementów w nadwoziu, które sprawdzaliśmy podczas pierwszych dwóch treningów".

„(...) Teraz musimy zrozumieć, jaka dokładnie zmiana w bolidach wywołała to zjawisko, całkowicie powiązane z DRS".
Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu
Prawdopodobnie zawiniło nowe tylne skrzydło. Zamiast pomóc, zaszkodziło.

Stroll już nie wygrzebał się ze żwiru - i skończył kwalifikacje bez ustanowienia czasu okrążenia.

Sirotkin zdołał wrócić na tor, ale uzyskał najgorszy rezultat.

„(...) W ten weekend nawet przy idealnym okrążeniu wciąż zabrakło by nam 0,6 sekundy do awansu do Q2. Prawdopodobnie to jest dla nas najbardziej rozczarowujące".
- powiedział 22-letni debiutant.

Sirotkin dodatkowo został wezwany na dywanik do sędziów, ponieważ nie zjechał od razu do boksów, gdy pokazano czerwoną flagę w reakcji na zatrzymanie się na poboczu Strolla. Ale nie został ukarany.

2018-07-08 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Williams tłumaczy wypadnięcia z toru Strolla i Sirotkina problemem z aerodynamiką bolidu