Williams przedstawił tuż przed startem sezonu 2019 Formuły 1 następnego nowego partnera. Jest nim Tata.
Tym razem nie chodzi o żadnego bogatego tatę kierowcy, a o firmę Tata Communications. Została "oficjalnym partnerem transformacji cyfrowej" zespołu Roberta Kubicy.
Tata Communications to indyjski dostawca usług telekomunikacyjnych, który współpracuje również z samą F1.
Firma należy do konglomeratu Tata Group. W jego skład wchodzi także m. in. Tata Motors, producent samochodów i autobusów.
W informacji prasowej Williamsa czytamy, że ekipa wykorzysta infrastrukturę cyfrową Tata Communications do transferu danych w trakcie weekendów wyścigowych pomiędzy garażem na torze, a fabryką teamu w brytyjskim Grove.
Wcześniej Williams pozyskał na tegoroczny sezon sponsoring polskiego koncernu naftowego PKN Orlen. Do stajni dołączyło też m. in. przedsiębiorstwo telekomunikacyjne ROKiT, stając się jej nowym sponsorem tytularnym.
2019-03-13 - G. Filiks
0
Komentarze do:
Williams ma kolejnego nowego partnera. To Tata