SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 49359 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Verstappen miał awarię systemu elektronicznej kontroli tylnych hamulców - V10.pl Mobile
Logo
Max Verstappen

Verstappen miał awarię systemu elektronicznej kontroli tylnych hamulców

Max Verstappen obrócił się i zaraz potem wycofał z wyścigu Formuły 1 o GP Wielkiej Brytanii na skutek problemów technicznych z bolidem.

Kierowca Red Bulla na początku zawodów wskoczył na trzecie miejsce. Potem jechał na piątym, gdy wpadł w poślizg i wylądował na poboczu. Do zdarzenia doszło kilka okrążeń przed metą. Incydent spowodował, że Holender zniknął z punktowanej dziesiątki.

Max Verstappen Max Verstappen

Przyczyną była awaria systemu elektronicznej kontroli tylnych hamulców (brake by wire).

Verstappen zgłaszał problemy z nim już na wcześniejszym etapie rywalizacji.

Dodatkowo kłopot z hamulcami uszkodził sprzęgło, przez co bolid utknął na pierwszym biegu. Dlatego 20-latek nie osiągnął mety.

"Tragedia", "żart", "jakbyś jechał w innej serii"

Jednak usterka hamulców chyba nie zirytowała Verstappena tak bardzo, jak stosunkowo niskie prędkości bolidu Red Bulla na prostych.
Max Verstappen Max Verstappen
Rozmawiając z rodzimymi mediami Max opisał osiągi napędzającego jego samochód silnika Renault m. in. słowami "tragedia" i "żart". Stwierdził też, że czuł się na prostych, jakby jechał autem z niższej serii.
Max Verstappen Max Verstappen
„Cały wyścig musiałem dbać o opony, ale i tak byliśmy bardzo wolni na prostych, co było po prostu wielkim dramatem".
- mówił.

„(...) To po prostu niewiarygodnie frustrujące, jak dużo tracimy na prostych".

„(...) To była tragedia. Na prostych było tak, jakbyś jechał w innej serii".
Max Verstappen przed Kimim Raikkonenem Max Verstappen
Spytany, czy różnica była jak między bolidami F1 i F2, Verstappen potwierdził: „Tak".

„(...) Gdy mieliśmy włączony DRS, jechaliśmy z taką samą prędkością jak bolidy Mercedesa i Ferrari bez DRS, więc nie dało się nic zrobić. (...) Byliśmy tacy wolni. To był jakiś żart".


Verstappen zdradził, że sytuację dodatkowo pogarszało niewłaściwe działanie ERS.

2018-07-09 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Verstappen miał awarię systemu elektronicznej kontroli tylnych hamulców