Formuła 1 zakończyła wczoraj testy przed sezonem 2019. Pora więc na podsumowanie ośmiu dni zajęć.
Najlepszy czas okrążenia wykręciło Ferrari. Lider włoskiego zespołu Sebastian Vettel wczoraj popisał się rezultatem 1:16,221, gorszym tylko o 0,048 sekundy od aktualnego rekordu toru Barcelona-Catalunya, ustanowionego przez Lewisa Hamiltona w zeszłorocznych kwalifikacjach do GP Hiszpanii. A oczywiście jeszcze nie jest to szczyt możliwości czerwonego bolidu. Widać więc, że nowe samochody są szybsze od maszyn z sezonu 2018, mimo odgórnie narzuconych zmian w aerodynamice, które mają ułatwiać kierowcom doganianie się i wyprzedzanie, ale utrudniają generowanie docisku. Poniesione na skutek wdrożonych modyfikacji straty w osiągach teamy już odrobiły z nawiązką.
Vettel ustanowił swój wynik na najbardziej miękkich oponach - mieszance C5. Podobnie, jak prawie wszyscy zawodnicy. Niemal zupełny brak różnic jeśli chodzi o użyte ogumienie sprawia, że układ sił wyłaniający się z czasów jest bliższy rzeczywistości. Choć nadal są w nim niewątpliwe przekłamania.
Z drugiej strony, Mercedesowi pomógł wprowadzony w tym tygodniu ogromny pakiet usprawnień aerodynamicznych. Ferrari nie zmieniło swojego samochodu tak bardzo... więc może szykuje duże ulepszenia na pierwszy wyścig.
Formuła 1 - testy przed sezonem 2019 - zbiorcze czasy okrążeń kierowców z ośmiu dni zajęć | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Opony | ||
1. | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:16,221 | - | C5 | |
2. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:16,224 | 0,003s | C5 | |
3. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:16,231 | 0,010s | C5 | |
4. | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:16,561 | 0,340s | C5 | |
5. | Nico Hulkenberg | Renault | 1:16,843 | 0,622s | C5 | |
6. | Alexander Albon | Toro Rosso | 1:16,882 | 0,661s | C5 | |
7. | Daniił Kwiat | Toro Rosso | 1:16,898 | 0,677s | C5 | |
8. | Carlos Sainz Jr | McLaren | 1:16,913 | 0,692s | C5 | |
9. | Romain Grosjean | Haas | 1:17,076 | 0,855s | C5 | |
10. | Lando Norris | McLaren | 1:17,084 | 0,863s | C5 | |
11. | Pierre Gasly | Red Bull | 1:17,091 | 0,870s | C5 | |
12. | Daniel Ricciardo | Renault | 1:17,114 | 0,893s | C5 | |
13. | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1:17,239 | 1,018s | C5 | |
14. | Lance Stroll | Racing Point | 1:17,556 | 1,335s | C5 | |
15. | Kevin Magnussen | Haas | 1:17,565 | 1,344s | C5 | |
16. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:17,639 | 1,418s | C5 | |
17. | Max Verstappen | Red Bull | 1:17,709 | 1,488s | C3 | |
18. | Sergio Perez | Racing Point | 1:17,791 | 1,570s | C5 | |
19. | George Russell | Williams | 1:18,130 | 1,909s | C5 | |
20. | Robert Kubica | Williams | 1:18,993 | 2,772s | C5 | |
21. | Pietro Fittipaldi* | Haas | 1:19,249 | 3,028s | C4 |
Formuła 1 - testy przed sezonem 2019 - zbiorcze czasy okrążeń zespołów z ośmiu dni zajęć | |||||
---|---|---|---|---|---|
Zespół | Czas | Strata | Opony | ||
1. | Ferrari | 1:16,221 | - | C5 | |
2. | Mercedes | 1:16,224 | 0,003s | C5 | |
3. | Renault | 1:16,843 | 0,622s | C5 | |
4. | Toro Rosso | 1:16,882 | 0,661s | C5 | |
5. | McLaren | 1:16,913 | 0,692s | C5 | |
6. | Haas | 1:17,076 | 0,855s | C5 | |
7. | Red Bull | 1:17,091 | 0,870s | C5 | |
8. | Alfa Romeo | 1:17,239 | 1,018s | C5 | |
9. | Racing Point | 1:17,556 | 1,335s | C5 | |
10. | Williams | 1:18,130 | 1,909s | C5 |
FFormuła 1 - testy przed sezonem 2019 - I tura - dystans przejechany przez zespoły | |||
---|---|---|---|
Zespół | Okrążenia | ||
1. | Mercedes | 1189 | |
2. | Ferrari | 997 | |
3. | Renault | 961 | |
4. | Toro Rosso | 935 | |
5. | Alfa Romeo | 922 | |
6. | McLaren | 873 | |
7. | Haas | 871 | |
8. | Red Bull | 833 | |
9. | Racing Point | 625 | |
10. | Williams | 567 |
"Williams Parody Racing" jest na właściwym dla siebie miejscu. Pierwsi od końca.
Mistrz Formuły 2 Russell 1:18,130/C5, Kubica aka Dublowany4EVER 1:18,993/C5 pytań brak, komentarz zbędny... hahahahahahahahahahahahahahaha
Kubica aka Dublowany4EVER powinniem podjąć decyzję o wycofaniu się z F1 aby przestań kompromitować nasz naród !!!!!!!!!!!
naród kompromitują takie puste balony ja ty.
moze laskawie zareagowac?????? Co za prostacki portal
Wedlug twoich teori Kubica nigdy nie wróci na tor. Wiec zachowaj sie jak by go tam nie było... dla satysfakcji tych którzy mu dopingują.