SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 48702 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami - V10.pl Mobile
Logo
Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami

Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami

Mercedes tłumaczy swój spadek formy podczas wczorajszych kwalifikacji Formuły 1 w Bahrajnie nawracającymi problemami z przegrzewaniem się opon w bolidzie.

Na inaugurację sezonu w Australii mistrz świata Lewis Hamilton zdobył pole position z przewagą 0,664 sekundy. Minęły dwa tygodnie, a Brytyjczyk zajął już tylko czwarte miejsce. Drugi kierowca Mercedesa - Valtteri Bottas był trzeci. Obydwaj ustąpili zawodnikom Ferrari.

Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami

Za zmianę układu sił zdają się odpowiadać wyższe temperatury i bardziej szorstki asfalt na torze Sakhir.

„Od początku mówiłem, że będzie to dla nas dużo cięższy sezon, zwłaszcza jeśli chodzi o rywalizowanie z Ferrari i Red Bullem".
- tłumaczy szef Mercedesa w F1, 'Toto' Wolff.

„Mówiłem to szczerze. Mówiłem poważnie. Na torze takim jak Bahrajn, gdzie jest bardzo szorstka nawierzchnia i dużo gorąca, mieliśmy kłopoty. Na miękkich oponach bolid zachowywał się znacznie lepiej, ale wydaje się, że kiedy założyliśmy bardziej miękką mieszankę - supermiękką - ogumienie się przegrzewało i tym samym nie uzyskiwaliśmy optymalnej przyczepności".
Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami
Nowy bolid nie jest "diwą"

Wolff zaprzeczył jednak, że tegoroczny bolid Mercedesa jest tak kapryśny i trudny do ustawienia jak ubiegłoroczny.

Austriak z polskimi korzeniami kiedyś nazwał poprzednią Srebrną Strzałę "diwą". Spytany, czy jest nią również aktualne auto, odpowiedział: „Nie, jest inne. To nie jest diwa. Myślę, że kierowcy czują, iż ten bolid jest dużo bardziej spójny. Ale dzisiaj po prostu brakowało nam tempa".
Nowy bolid Mercedesa nie jest 'diwą' Nowy bolid Mercedesa nie jest 'diwą'

Start z dziewiątego pola

Hamilton jakby tego było mało ma karę cofnięcia na starcie o pięć pozycji za wymianę skrzyni biegów, w związku z czym ustawi się dzisiaj dopiero na dziewiątym polu.

Brytyjczyk spodziewa się trudnej przeprawy.

„Tak, powinno być ciężko jutro".
- mówił po czasówce. „Prawdopodobnie będą to jedne z najcięższych zawodów od jakiegoś czasu".
Hamilton startuje z dziewiątego pola Hamilton startuje z dziewiątego pola
„Ale dam z siebie wszystko".


Hamilton jako jedyny z czołowej dziesiątki wystartuje nie na supermiękkich oponach, a na miękkich, ponieważ uzyskał na twardszej mieszance swój czas w Q2.

Niewykluczone, że obrońca tytułu spróbuje pojechać na jeden pit-stop mniej niż rywale.

2018-04-08 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Mercedes znów ma problem z przegrzewającymi się oponami