SELECT
phpbb_posts_text.* ,
phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username,
phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type
FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users
WHERE phpbb_posts.topic_id = 48610
AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id
AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id
ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repairedMercedes przyznaje się do błędu w obliczeniach - V10.pl Mobile
Mercedes przyznał się do błędu w obliczeniach po przegranej Lewisa Hamiltona na inaugurację nowego sezonu Formuły 1 w Australii.
skrót wyścigu
Mistrz świata zdawał się kontrolować wyścig na torze Albert Park, lecz niespodziewanie stracił pierwsze miejsce na rzecz Sebastiana Vettela, któremu dopisało szczęście.
Kierowca Ferrari przeskoczył rywala w trakcie pit-stopów, gdyż zmienił opony podczas wirtualnej neutralizacji. Hamilton zjechał na postój zanim ją zarządzono.
Brytyjczyk był zaskoczony, że czerwony bolid po wizycie w alei serwisowej wrócił na tor przed nim.
Zaskoczony jest cały Mercedes, bo myślał, że Hamilton ma wystarczającą przewagę, by zwyciężyć nawet przy zaistniałym pechu.
Pytanie, czy obrońca tytułu był w stanie wcześniej jechać szybciej i zbudować bezpieczną przewagę na niefortunny dla siebie rozwój wydarzeń.
Zapytany, czy przed całą sytuacją sądził, iż Hamilton narzucił wystarczające tempo, aby wirtualny samochód bezpieczeństwa nie stanowił dla niego zagrożenia, zarządzający Srebrnymi Strzałami "Toto" Wolff odpowiedział: „Tak. Myśleliśmy, że mamy około 3-sekundowy margines".
Spytany, co więc się z nim stało, Austriak z polskimi korzeniami przyznał: „Nie wiem. Musimy spytać o to komputery. Właśnie to robimy. Jeśli jest jakiś problem z oprogramowaniem, trzeba go usunąć".
Zapytany, czy może Hamilton jechał za wolno podczas wirtualnej neutralizacji, Wolff zaprzeczył: „Nie, nie, nie, absolutnie. Myślę, że problem tkwi w naszych systemach".
„Jak sądzę był jakiś błąd. Potrzebowaliśmy 15-sekundowej przewagi, a mieliśmy 12-sekundową. Powinna ona wystarczyć, ale nie wystarczyła". - podsumował.
2018-03-25 - G. Filiks
0
Komentarze do: Mercedes przyznaje się do błędu w obliczeniach