Mercedes zaprezentował światu swój bolid Formuły 1 na sezon 2019.
Niemiecka marka jest niepokonana w królowej sportów motorowych od 2014 roku. Model W10 ma dać jej kolejne mistrzowskie tytuły.
Dalsze górowanie Srebrnych Strzał może być uzależnione w dużej mierze od tego, jak zespół poradził sobie ze zmianami w przepisach F1 dotyczących aerodynamiki. Kierujący ekipą "Toto" Wolff powtarza, że w związku z wdrożoną ewolucją nie lekceważy żadnego rywala.
„Sezon 2019 będzie nowym wyzwaniem dla nas wszystkich". - komentuje Austriak. „Przepisy zmieniły się dość znacząco. Musimy zaczynać od początku, wykazać się ponownie - na tle naszych własnych oczekiwań i na tle naszej konkrencji".„Rozpoczynamy sezon z zerowym dorobkiem punktowym, więc nie bierzemy niczego za pewnik. Absolutnie nie ma poczucia uprawnienia do bycia na czele. Tak naprawdę, przy zmianie przepisów, każdy zespół może zaatakować mistrzostwo świata i postrzegamy wszystkie stajnie jako potencjalne zagrożenie".„Nie możemy się doczekać, aby ruszyć z kopyta w Barcelonie i porównać, jak spisuje się bolid względem symulacji, sprawdzić czy nasze przewidywania znajdują odzwierciedlenie na torze".
Formuła 1 - prezentacje bolidów na sezon 2019 | ||
---|---|---|
Zespół | Data prezentacji / Link do prezentacji | |
Haas | LINK | |
Toro Rosso | LINK | |
Williams | LINK (prezentacja malowania) | |
Renault | LINK | |
Mercedes | LINK | |
Racing Point | 13 lutego (prezentacja zespołu) | |
Red Bull | 13 lutego | |
McLaren | 14 lutego | |
Ferrari | 15 lutego | |
Alfa Romeo | 18 lutego |
Projekt robi wrażenie. Ciekawe czy oryginalne rozwiązanie mocowania lusterek nie zostanie oprotestowane. Nie wiem co dokładnie dopuszcza regulamin, ale mocowania przypominają elementy aero.
Wygląda całkiem nieźle, mam nadzieję, że nie wygra żadnego wyścigu w tym roku, będzie ulegać awariom i nie kończyć wyścigów. Ciekawe czy wtedy Hamilton będzie tak kozaczyć. Należy mu się za taką butę i cwaniactwo.
Zauwazcie że Merc jest o wiele bardziej nachylony niż w poprzednich latach , podobnie jak Red Bull ;-) Tylna oś jest zdecydowanie wyżej.
Zobaczymy ile nielegalnych rozwiązań niezgodnych z regulaminem zastosował Mercedes aka Spalamy Olej. Oni bez przekrętów nie zdobyliby żadnego mistrzostwa hahahahahahahahaha