SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 50595 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon - V10.pl Mobile
Logo
Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon

Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon

Mercedes poświęcił wiele pracy, aby skonstruować na sezon 2019 Formuły 1 bolid znacznie łagodniejszy dla opon niż modele z poprzednich lat.

Niemiecka marka nie przegrała na razie żadnego sezonu w erze hybrydowych silników, ale jej szybkie samochody bywają kapryśne. Srebrna Strzała niekiedy albo źle się prowadzi, albo nadmiernie zużywa/niszczy ogumienie, albo jedno i drugie.

Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon

Było tak zwłaszcza w 2017 roku. Szef Mercedesa w F1 - "Toto" Wolff pamiętnie nazwał wtedy bolid swojego zespołu "diwą". Ubiegłoroczna maszyna zachowywała się lepiej, aczkolwiek i ona nie współpracowała z oponami tak, jak ekipa by sobie tego życzyła.

Problemy Mercedesa z ogumieniem Pirelli są znane od dawien dawna. Budując zaprezentowany wczoraj model W10 team próbował wreszcie położyć im kres.„Model W09 prowadził się dużo lepiej w porównaniu z raczej idiosynkratycznym W08". - mówi dyrektor techniczny ekipy James Allison. „Zdołaliśmy być konkurencyjni na torach, które trapiły nas w ostatnich latach".
Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon
„Niemniej jednak, pomimo tej poprawy, wciąż nie byliśmy tak dobrzy jak niektórzy nasi rywale w utrzymywaniu wydajności tylnych opon".

„Teraz ciężko pracowaliśmy nad zawieszeniem i charakterystyką aerodynamiki, aby stworzyć samochód, który będzie o wiele łagodniejszy dla swojego ogumienia - wystarczająco, jak liczymy, by móc być konkurencyjnym we wszystkich fazach wyścigu i na każdym torze w kalendarzu".
Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon
Mercedesowi dodatkowo może pomóc zabieg Pirelli, które postanowiło zmniejszyć grubość bieżnika opon o 4 milimetry. Rozwiązanie to ogranicza zjawisko przegrzewania się i pęcherzykowania slicków.

Cieńszy bieżnik zastosowano już w ubiegłym roku, ale tylko na trzech torach. Teraz wchodzi na stałe.
Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon

2019-02-14 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Mercedes chce mieć bolid łagodniejszy dla opon