Robert Kubica zamknął stawkę we wczorajszym wyścigu Formuły 1 o GP Bahrajnu, ale niewiele zabrakło, a jednocześnie wygrałby wspólnie z Williamsem - nagrodę za najszybszy pit-stop.
Polak ma najgorszy bolid, lecz prawie najlepszych mechaników. Podobnie jak było to na inaugurację sezonu w Australii, Williams ustąpił w boksach jedynie Red Bullowi.
Jeden z postojów Kubicy trwał 2,18 sekundy. Krócej zmieniono koła tylko Maxowi Verstappenowi - o 0,01 sekundy.
Willams zrobił dzień dobroci dla Kubicy, aby chociaż w jednej klasyfikacji był przed mistrzem Formuły 2 Russelem ale na to nikt nie zwraca uwagi hahahaahahah
Tylko ty „ DZBANIE” hahahahabaha
dajcie mu w końcu nówkę bolid żeby przestał pierd.... co godzinę do wszystkich telewizji świata dlaczego znów został wybrany w głosowaniu telewidzów "ślimakiem weekendu" i idzie na rekord wszechczasów w dublowaniu podczas jednego sezonu. A jeśli znów jak w Australii rozpierd.... bolid o bandę lub wypadając z toru urwie zawieszenie to ma tygodniowego bana na wywiady bo w tym czasie będzie z mechanikami naprawiał swój bolid.
Być może to celowy sabotaż aby Kubica nie zagrażał młodemu.Bo moim zdaniem obawiają się aby Kubica n ie był lepszy.Dali Kubicy zdeformowana skorupę.
To nie "Kubica miał" tylko ekipa wykonująca pit stop miała, Kubica musi się tylko zatrzymać i ruszyć, chyba tyle potrafi hahahahahahahahahahahahaha
po co te brednie zmyślać. Pojazd Kubicy być może ma jakieś wady. Chociaż nie wiem jak w dzisiejszych czasach można nie pomierzyć wszystkich elementów na samochodzie decydujących o aero by nie wykryć odkształceń. Ale na pewno nie jest to działanie celowe. Przecież w ten sposób zespół pozbawia się szans na walkę o punkty. A przecież za punkty przyznawana jest kasa. Czego mieli by się bać Russell jest debiutantem. Jeśli był by gorszy od Kubicy nikt nie robił by problemów.
Jak mnie bawią te pierdoły o sabotażach czy innych bolidach. Było dużo szumu z powrotu Kubicy i okazało się, że wiek i przerwa zrobiły swoje a debiutant okazał się lepszy.
premier pownien zarzadac zwrotu kasy od williamsa zbudowali zlom a nie wyscigowke za dziesiatki milionow no roberta moga sobie zatrzymac za darmo mial lepiej jezdzic za nasza kase a tak to niech za darmo jezdzi jesli williams nadal bedzie go chcial
Rozumiem frustracje pseudo kibiców - wyzywanie Kubicy przynosi wam podniesienie swojego ego i szkoda tylko ze nazywacie się Polakami. Kubica jeszcze nie raz wykorzysta swoją szansę o to nie wątpię - tak jak nie wątpiłem, że jeśli będzie miał fizyczną możliwość jazdy bolidem F1 że wróci do F1 - FORCA KUBICA :-) - KIBICUJEMY :-)
Williams musi dopilnować by linia dostaw wszystkich części płynęła wartkim nurtem, a nie z przerwami. Musi dopilnować elektronicznego mapowania silnika lub kupić od konkurencji- lub od firmy która mapuje dla konkurencji silnik mercedesa. Musi dokładnie wiedzieć ile koni przy najlepszym mapowaniu ich silnik ma i do tej liczby koni dobrać odpowiednie rozwiązania aerodynamiczne + naciski amortyzatorów w kołach które umożliwiają ciaśniejsze wchodzenie w zakręty.
Czy to ma jakieś znaczenie? Co to w ogóle jest za news?
Z czasem dowiemy się jak to obecnie jest,było z bolidem Kubicy.Wielu się zdziwi i to mocno.Teraz dla nich jest to fantazja.
Bolid Kubicy na prostej jest o cztery km. wolniejszy od bolidu kolegi z zespołu.
Trzeba podchodzić do bolidu jak do systemu gdzie wszystkie elementy są wyliczone i sprawdzone. Chodzi o optymalizację nacisku elementów aerodynamicznych na nadwozie tak by koła tam gdzie trzeba były dociskane, a tam gdzie ważna jest prędkość były unoszone- odciążane. Zbyt duży nacisk zmniejsza prędkość, zbyt słaby nacisk nie pozwala szybko pokonywać zakrętów. Bolid powinien przynajmniej pół automatycznie lub z automatyką ukrytą dociskać i odciążać bolid, Trzeba mieć tabelę które elementy dają jaki nacisk przy jakiej prędkości i ile wszystkie naraz dociskają i ile wszystkie naraz odciążają.
Skoro Rusell siedział w bolidzie Mercedesa to niech powie inżynierom jakie dźwięki słyszał w silniku- skrzyni biegów (mapowanie silnika), oraz powiedział jak się czuł w bolidzie na prostych i w zakrętach czy dostrzegł nagłe zmniejszenie docisku lub zwiększenie docisku. Wskazał gdzie bolid Mercedesa jest szybszy i jakie szczegółu linii nadwozia zawieszania spostrzegł u Mercedesa a które różnią się od Williamsa.
Williams niech prześledzić historię zakazów technicznych jakie zespoły otrzymały jakie zakazy używania tego lub innego rozwiazania. Zawieszenie pull rol w Lotusie dynamiczne zawieszenie przy dojeździe do zakrętu itf. Podobno Mercedes przejął rozwiązanie Lotus ale je przerobił że go nie widać lub jest sprytnie zmienione by było zgodne z przepisami.
sezon jest długi więc może wywalczą jakieś punkty :-)