Logo
Kubica dalej musi unikać tarek

Kubica dalej musi unikać tarek (aktualizacja)

Robert Kubica przyznał przed GP Bahrajnu, że podobnie jak podczas inauguracji tegorocznego sezonu Formuły 1 w Australii będzie musiał prowadzić bolid w specyficzny sposób, nie wjeżdżając na tarki.

Kubica dalej musi unikać tarek Kubica dalej musi unikać tarek

Polak zamierza unikać krawężników, aby nie uszkodzić samochodu. Williamsowi bowiem cały czas brakuje części zapasowych. Cała sytuacja zakrawa na kuriozum w tak profesjonalnym środowisku, jakim jest najważniejsza seria wyścigowa świata.


„Znów liczba części zamiennych będzie ograniczona".
- cytuje Kubicę w mediach społecznościowych dziennikarz Cezary Gutowski.

„Musisz omijać tarki, lub ryzykować że samochód się rozpadnie, a my nie mamy części".
- wyjaśniał 34-latek.
Kubica dalej musi unikać tarek Kubica dalej musi unikać tarek
Jego zespołowy partner George Russell ujawnił tymczasem, że elementy bolidu nie są odpowiedniej jakości, bo przygotowywano je naprędce.


„Oczywiście jako że się spieszono, jakość prawdopodobnie nie jest na normalnym poziomie".
- powiedział Brytyjczyk.
Kubica dalej musi unikać tarek Kubica dalej musi unikać tarek
Cóż... Opadają ręce.

AKTUALIZACJA:


Kubica ponadto zdradził, że w Australii uszkodził podłogę na pierwszym treningu, a zespół naprawiał ją zmiast wymienić. Przyczyniło się to do nieudanego występu krakowianina.

„Patrząc co przytrafiło mi się na pierwszym piątkowym treningu w Australii, na to że przejeżdżając po jednym z krawężników uszkodziłem podłogę i nie mieliśmy części, aby ją wymienić, odbiło się to prawdopodobnie na całym naszym weekendzie". - mówił.

„Chociaż powiedziano mi, że cała sytuacja nie miała żadnego wpływu na szybkość, po przeanalizowaniu danych po weekendzie sądzimy, że miała większy wpływ niż myśleliśmy".
- dodał.

2019-03-28 - G. Filiks

11

Komentarze do:
Kubica dalej musi unikać tarek (aktualizacja)

blady kic 2019-03-28 13:51

ta sa jakies jaja. po co ten williams wogole wystartowal

Anty Żarłak 2019-03-28 14:19

to jest poziom Marussi z 2015 roku

jakataka f1 2019-03-28 14:39

Poziom HRT 2010

stjepan 2019-03-28 15:17

poziom spyker'a z 2006/2007

ytfd6 2019-03-28 15:28

powoli przechodzi mi ochota na ogladanie f1wiliams jest na dnie i po kolana w mule. bardzo mi zal kubka.

To wszystko 2019-03-28 16:07

się kupy nie trzyma. Raz mówi się, ze problem Williamsa to nie przez brak kasy a przez zarządzanie. Innym razem znowu mówi się, że jest problem z częściami. A co za problem wyprodukować części w dzisiejszych czasach gdy jest kasa. Albo tam nie ma kasy i jest to wszystko źle zarządzane. Albo to są bajki z tymi częściami.

Edi911 2019-03-28 16:10

Poziom sedesu

Houomoungous 2019-03-28 18:50

Zespół Williamsa powinien przeprowadzić Kubicy dodatkowe szkolenia praktyczne w bolidzie oraz teoretyczne przy użyciu techniki obrazkowej by nauczyć go poprawnej obsługi bolidu oraz których elementów toru należy unikać... szczególnie ścian hahahahahahahahahahahahahaha

Posiadam 2019-03-28 20:54

sporo żywicy poliestrowej i maty szklanej. Chętnie podzielę się materiałami do sklejania bolidów.

Diesel Power 2019-03-28 22:54

Ehh... Szkoda, że musi się męczyć z takimi problemami. Problem z produkcją części nie wynika pewnie z ilości pieniędzy jaką dysponuje zespół, budżet podobno się spina, mają też wpływy z innych zakresów działalności. Większym problemem może być sam proces produkcji elementów, czas potrzebny na wyprodukowanie oraz to jakie opóźnienia w projektowaniu auta miał zespół oraz późniejsze wprowadzanie modyfikacji. Skupili się na stworzeniu bazy, do której później będą dokładane kolejne elementy. Jak widać jest z tym problem, może też z wysoką masą auta, przez co szukają redukcji wagi w kolejnych produkowanych elementach, a te mogą nie przechodzić testów, przez co trzeba zaczynać od nowa. Czy ma na to wpływ zarządzanie zespołem? W pewnym stopniu, bo zarządza się ludźmi, ekipą i wyznacza priorytety, ale właściwą robotą zarządza już bardziej dyrektor techniczny, szef produkcji, projektant, a to właśnie tutaj może być problem z systemem pracy, przekazywania informacji, kontrolą jakości, optymalizacją, standardami itp. Williams ma też problemy z kadrą, "urlop" Paddy'ego na pewno nie pomaga, a czy mają kogoś na jego miejsce? Czy wszystko działa jak chce i każdy robi co mu się chce?

M59 2019-03-29 11:04

budowę bolidu zaczyna się od prototypu potem na podstawie badań modyfikuje poszczególne elementy i to powinno być zrobione w okresie zimowym jak na razie Robert jeżdzi prototypem i oby nie do końca sezonu