SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 50739 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019 - V10.pl Mobile
Logo
Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019

Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019

Zespoły Formuły 1 przygotowują większe zapasy przednich skrzydeł na sezon 2019. Spodziewają się, że kierowcy zaczną je częściej uszkadzać.

Przednie skrzydło jest jednym z elementów aerodynamicznych bolidu, które objęto tegorocznymi zmianami regulaminowymi, mającymi ułatwić zawodnikom doganianie się i wyprzedzanie. Spojler między innymi został poszerzony - ze 180 do 200 centymetrów. Dlatego podczas walki koło w koło będzie go łatwiej naruszyć.

Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019 Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019

Ekipy biorą to pod uwagę przy ustalaniu, ile wziąć ze sobą zapasowych skrzydeł na przyszłotygodniowe GP Australii. Niemniej jednak szykując dodatkowe sztuki nie wydadzą dużo więcej pieniędzy w porównaniu do poprzednich lat. Spojlery zaprojektowane według nowych przepisów są bowiem tańsze w produkcji, gdyż muszą być także o wiele mniej skomplikowane niż wcześniej.

„Normalnie chcielibyśmy dostarczyć 5 skrzydeł na zawody. Po zmianach zabierzemy jak sądzę 7-9". - mówi dyrektor techniczny ekipy Racing Point, Andrew Green.

„Zobaczymy jak będzie. Oczywiście jeśli zaczniemy je szybko zużywać, możemy potrzebować jeszcze więcej".

„Co do finansów, to prawdopodobnie będzie tak samo jak dotąd, ponieważ nowe skrzydła są zdecydowanie łatwiejsze i tańsze w produkcji".
Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019 Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019
„Zatem będziemy mieć dużo więcej zapasowych spojlerów, dużo więcej".

„Są dużo szersze, dużo bardziej podatne na zniszczenia. Już uszkadzamy je od spodu na krawężnikach, a nie ciśniemy bardzo. Kierowcy będą musieli dość mocno pilnować ich na pierwszym okrążeniu wyścigu".
- dodaje.
Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019 Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019
Ciekawe, jak w Australii będzie wyglądał zapas Williamsa...

2019-03-07 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Kierowcy F1 będą potrzebować więcej zapasowych skrzydeł w sezonie 2019