Formuła 1 ma za sobą pierwszą połowę testów przed sezonem 2019. Zobaczcie zbiorcze wyniki z czterech dni zajęć na torze Barcelona-Catalunya.
Najlepszy czas okrążenia uzyskał Nico Hulkenberg, ale jego Renault bez wątpienia nie jest najszybsze. To pokazuje, że suche rezultaty z zimowych jazd nie są żadnym wyznacznikiem konkurencyjności poszczególnych bolidów.
Głębsza analiza testów może jednak coś powiedzieć. Mówi się, że obecnie liderem stawki jest Ferrari.
Pod względem pokonanego dystansu najlepszy był Mercedes.
Najmniej i najwolniej jeździł oczywiście Williams. Zespół Roberta Kubicy ominął większość zajęć, ponieważ nie zdążył przygotować nowego samochodu na czas. Model FW42 ruszył do akcji dopiero w drugiej połowie trzeciego dnia testów.Kubica zaliczył 48 okrążeń. Niestety, wykręcił najgorszy czas. Zespołowy partner George Russell ustanowił rezultat lepszy o 0,545 sekundy - ale miał założone bardziej miękkie opony.
Formuła 1 - testy przed sezonem 2019 - I tura - zbiorcze czasy okrążeń z czterech dni zajęć | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kierowca | Zespół | Czas | Strata | Opony | ||
1. | Nico Hulkenberg | Renault | 1:17,393 | - | C5 | |
2. | Alexander Albon | Toro Rosso | 1:17,637 | 0,244s | C5 | |
3. | Daniił Kwiat | Toro Rosso | 1:17,704 | 0,311s | C5 | |
4. | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 1:17,762 | 0,369s | C5 | |
5. | Daniel Ricciardo | Renault | 1:17,785 | 0,392s | C5 | |
6. | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:17,857 | 0,464s | C5 | |
7. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:17,977 | 0,584s | C4 | |
8. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:18,046 | 0,653s | C3 | |
9. | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:18,161 | 0,768s | C3 | |
10. | Lando Norris | McLaren | 1:18,431 | 1,038s | C4 | |
11. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:18,511 | 1,118s | C3 | |
12. | Carlos Sainz Jr | McLaren | 1:18,558 | 1,165s | C4 | |
13. | Romain Grosjean | Haas | 1:18,563 | 1,170s | C3 | |
14. | Kevin Magnussen | Haas | 1:18,720 | 1,327s | C3 | |
15. | Pierre Gasly | Red Bull | 1:18,780 | 1,387s | C3 | |
16. | Max Verstappen | Red Bull | 1:18,787 | 1,394s | C3 | |
17. | Pietro Fittipaldi | Haas | 1:19,249 | 1,856s | C4 | |
18. | Lance Stroll | Racing Point | 1:19,664 | 2,271s | C2 | |
19. | Sergio Perez | Racing Point | 1:19,944 | 2,551s | C3 | |
20. | George Russell | Williams | 1:20,997 | 3,604s | C3 | |
21. | Robert Kubica | Williams | 1:21,542 | 4,149s | C2 |
Formuła 1 - testy przed sezonem 2019 - I tura - przejechany dystans | |||
---|---|---|---|
Zespół | Okrążenia | ||
1. | Mercedes | 610 | |
2. | Ferrari | 598 | |
3. | Alfa Romeo | 507 | |
4. | Toro Rosso | 482 | |
5. | Red Bull | 475 | |
6. | McLaren | 445 | |
7. | Renault | 433 | |
8. | Haas | 384 | |
9. | Racing Point | 248 | |
10. | Williams | 88 |
Zespoly maja swoje programy, testuja rozne obszary, ilosc paliwa nie znana wiec miarodajnosc tej tabeli jest zadna. Kwalifikacje przed 1 wyscigiem pokaza kolejnosc i roznice czasowe. Cierpliwosci zycze i spokoju w wyrazaniu opini.
Wnosi bardzo dużo pokazuje jaka przepaść dzieli Williamsa do reszty stawki.
dzieli ciebie od normalnego spoleczenstwa.
Renault, Toro Rosso i Alfa na czele, to pokazuje ile warte są te testy dla oszacowania formy zespołów.
Testy w dzisiejszych czasach nie pokazuja nic. Ze strony zespolow mamy zagrywki od taktycznego ukrywania osiagow po PR owe krecenie szybkich kolek. Jesli ktokolwiek sili sie na ocene Williamsa to raczej na tle czasow z poniedzialku rano... choc i tak moim zdaniem nie ma to sensu...
sensu zadne porownania bo nie mamy danych do porownan. Ocena Wiliamsa tez nie ma sensu bo nie maja kompletnego auta I nic jeszcze nie posprawdzali. Wypociny tych zakompleksionych laikow sa niedorzeczne a obrazaniem Roberta administrator powinien sie zajac bo taki ma obowiazek prowadzac portal I czerpiac z tego korzysci.
Australia pokaże prawdę i tyle. Nie ma co . Brawo też opuścił kiedyś i raz się śmiali a potem oczy jak t zł
Koledzy, ja też kibicuje RK, ale nie sądzę żeby udało im się zabłysnąć z takim poziomem zaawansowania prac. Frank mógłby pomyśleć o sprzedaży bo Claire nie bardzo chyba rozumie że mają poważny problem. Z łajna bata nie ukręcisz. Zresztą to nie jest kobiecy sport. Sory dziewczyny;-)
Nie hejtuj hejterze Roberta, Robert nawet z takim złomem zabłyśnie i wiele razy stanie na podium.
Nie dopuszczacie do siebie tego ze kobieta moze być dobrym kierowca czy menadzerem. Nie ma to wielkiego znaczenia bo ci którzy to piszą najczęściej są nieudacznikami którzy ani nie zarabiają dużej kasy, ani nie jeździli nigdy dobrym autem ani tez nie są dobrymi kierowcami. Zeby było jasne to pisze to dlatego ze znam kilku takich „facetów” mających podobne zdanie, oskarżających wszystkich do okoła za własna nieudolność. Denerwuje ich to ze kobiety coś osiągnęły i doszukują sie błędów w ich działaniu. Jestem facetem ktory nie ma z tym problemu i podziwiam osiągnięcia każdego człowieka bez względu na płeć. A teraz możecie sobie poużywać wypisując epitety w moja stronę zakompleksione trole.