SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 48812 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa - V10.pl Mobile
Logo
Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa

Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa

Brendon Hartley zachwycił w Formule 1 znakomitymi umiejętnościami oszczędzania paliwa.

Kierowca Toro Rosso wyrobił je sobie podczas startów Porsche LMP1 w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC).

Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa

„Zaobserwowaliśmy, że fantastycznie oszczędza paliwo". - powiedział o Nowozelandczyku szef Toro Rosso, Franz Tost. „Wie dokładnie, jak robić to bardzo skutecznie. Na pewno ma tę umiejętność z LMP1".

Sam Hartley tłumaczył: „Jestem przyzwyczajony do wielkiego oszczędzania paliwa, ponieważ mieliśmy go tam (w WEC - red.) tak ograniczoną ilość".

„Jeśli więc nadejdzie wyścig, w którym będziemy musieli się bardzo ograniczać ze spalaniem, jak sądzę będę miał dobry atut".

Łatwy napęd hybrydowy


Hartley stwierdził jednocześnie, że obsługa napędu hybrydowego bolidu F1 to z perspektywy kierowcy bułka z masłem w porównaniu do obsługi pojazdu LMP1.

(W F1) Nie zauważasz tak naprawdę, że jedziesz hybrydą". - mówił. „(...) Nie ma zbyt wielu rzeczy, którymi trzeba zarządzać. Myślę, że zarządzają całkiem dobrze wszystkim za kulisami zespoły i producenci, więc prawie zapominasz, że prowadzisz hybrydę".
Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa

Trudne opony

Hartley zasugerował, iż największą trudnością dla niego przy przesiadce z prototypu LMP1 do bolidu F1 jest nauczenie się opon dostarczanych do królowej sportów motorowych przez Pirelli.

„Największą różnicą jest opona". - uznał. „To całkowicie inna bestia jeśli chodzi o wyciąganie z niej jak najwięcej".
Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa
„Ogumienie jest czulsze, przez co trudniej poskładać wszystko w całość. Nie mówię, że to źle, tylko w przypadku Pirelli jest po prostu bardzo cienka granica między sprawieniem, że wszystko działa, a niezrobieniem tego".


2018-04-24 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Hartley specjalistą od oszczędzania paliwa