Ferrari zdaje się mieć lepszy bolid od Mercedesa przed sezonem 2019 Formuły Jeden. Mistrz świata Lewis Hamilton uważa, że włoski rywal zaczął prace nad tegorocznym samochodem minimum miesiąc wcześniej niż jego zespół, dlatego zyskał przewagę.
Na zimowych testach mówiło się o około półsekundowej różnicy między dwoma wielkimi ekipami. Na tyle stratę Mercedesa oszacował m. in. sam Hamilton - i to już po tym, jak niemiecka marka wprowadziła ogromny pakiet poprawek aerodynamicznych do modelu W10.
Brytyjczyk wskazał też, dlaczego Scuderia prześcignęła zimą Srebrne Strzały.
czasami? przeciez on belkocze bzdurami praktycznie caly czas
to są wasze komentarze
@bełkot - nie odpowiadaj w taki sposób bo to nie ma sensu. Jesli masz inne zdanie napisz dlaczego. Oni nie muszą bo dla nich oczywiste jest to co widzą . Dla mnie także . Lewis ma swój styl bardzo bezpieczny , wycofany , bardzo "stworzony" już przez PRowców i marketingowców i nawet jak mowi własnymi słowami to lata indoktrynacji zmieniły mu DNA ;-) Niestety , też tak uważam jak oni. Mimo że uważam lewisa za świetnego keirowcę , zwłaszcza w Q , w wyścigu już mniej go cenię , ma speed , ale przy nerwach ktore czesto nadal ma popełnia błędy (jak w Australi rok temu gdy chciał gonić vettela .. - żadko jest w takich okolicznościahc , wiec jeśli już jest i popełnia błey , mówi to DUUŻO) , poza tym jako człowiek , no delikatnie to ujmując , czesto mija się z prawdą , co najgorsze jest tak świecie o tym rpzekonany , jak ty zapewne @Bełkot pisząc swój komentarz pod wpływem "frustracji" , że ktoś obraził Lewisa? Czyli kibic za zabój , nie wazne co mówią ja bronię swojej "gwiazdy" , funboyizm pełną gębą. Poza tym nawet jeśli ktoś ma inne zdanie niż ty , to ma prawo je mieć , ty też mozesz miec swoje zdanie , ale jeśli ma być sensowna , wymień cokolwiek - tak jak ja , na poparcie swoich słó . Inaczej jesteś niedojrzałym rozmówcą;-) nie umiejącym dyskutować , dlatego włąśnie to ty nie powinieneś się odzywać , bo twoje odpyski są czysto emocjonalne a nie merytoryczna a przede wszystkim atrakuijesz ludzi i ich poglądy bo TAK , a nie dlatego że masz "dowody" na co innego. Po prostu nie zgadzasz sie z nimi i już;-) Jak rozmowa z Katolem na temat wiary , beton 100%;-)
Bełkotem to jest to że istniejesz.
Stara śpiewka, jak co roku... Ferrari z przodu, a my potem cudownie, dzięki tytanicznej pracy i talentowi mistrza ze Stevenage, zdobyliśmy majstra słabszym autem. :-P Bla, bla bla... Ferrari tak na prawdę ani w 2017, ani w 2018 nie było lepsze... kiedy wygrywali, to bardziej korzystali na słabości Merca i ich lidera. Miejmy nadzieję, że w tym roku faktycznie jego zaklinanie rzeczywistości znajdzie potwierdzenie w rzeczywistości. Wtedy będzie jęczał, jak to mu trudno...
gdybys jeszcze przemyślał co piszesz to miało by to więcej sensu.
skoczek Nie ośmieszaj się chłopcze. O ile w 2017 roku Merc miał przewagę, natomista w 2018 to Ferrari na przestrzeni całego sezonu miało lepszy bolid, i trzeba być ślepym albo głupim by tego nie widzieć. Tylko błędy zespołu oraz wielkiego "miszcza" sprawiły że Hamilton tak łatwo zgarnął tytuł. Fakt że były weekendy w których Hamilton wyciskał więcej niż pozwalała maszyna.
Mercedes=Troll, ignorować
@Mercedes - co za głupie określenie "wycisnął więcej, niż pozwalała maszyna". To tak jak powiedzieć "pobiegłem szybciej, niż mój organizm mi pozwalał". Nie ma czegoś takiego, jak jazda ponad możliwości auta. Tak na prawdę problemem w latach 2017-2018 słabszej formy Merca w niektórych fragmentach sezonu był właśnie... sam Hamilton. Ferrari wykorzystywało nadarzające się okazje, jednak tak na prawdę to Merc był faworytem na przestrzeni całego sezonu i nie mogli tego przegrać. Ich bolid miał dużo większy potencjał, co pokazało np. GP Hiszpanii, gdzie byli sekundę szybsi na kółku. Może w tym roku coś się zmieni... ale tak na prawdę jeżeli Merc nie marnował swojego potencjału i w pełni go wykorzystywał, nie było podejścia. :-P
dyletantem, talent i umiejętności pozwalają wykrzesać dużo więcej z bolidu czego przykłady masz w każdym zespole. Znalezienie granicy to 100% a jej przekroczenie i utrzymanie sie na torze to wlasnie więcej niż pozwala bolid.