Logo
Formuła 1 z nową realizacją telewizyjną w sezonie 2018

Formuła 1 z nową realizacją telewizyjną w sezonie 2018

Formuła 1 odmieni transmisję swoich Grand Prix w sezonie 2018, zdradził szef McLarena - Zak Brown.

Królowa sportów motorowych powoli przechodzi zmiany w rękach amerykańskiej spółki Liberty Media. Niedawno szef mistrzostw ds. komercyjnych Sean Bratches przedstawił zespołom między innymi projekt nowej realizacji telewizyjnej wyścigów na ten rok.

Formuła 1 z nową realizacją telewizyjną w sezonie 2018 Formuła 1 z nową realizacją telewizyjną w sezonie 2018

„Przed Świętami Bożego Narodzenia Sen Bratches zaprezentował nam teamom nową strategię komercyjną F1". - opowiada Brown. „Jak wiemy kładzie się duży akcent na sferę cyfrową, ale w zeszłym roku zajmowano się testami. W tym roku mamy już gotowe produkty, jak nowa aplikacja F1, platformy OTT, no i ściągnęli Davida Hilla, jednego z wielkich innowatorów telewizyjnych transmisji sportowych, do nadzorowania pakietu graficznego oraz sposobu, w jaki wyścig jest transmitowany".

„Zobaczycie znaczące zmiany w transmisji, grafice i narracji".


„Na torze zobaczymy więcej angażowania fanów. (...) Myślę, że duże rzeczy w 2018 roku będą po stronie mediów, F1 będzie pokazywana jak nigdy przedtem. Zapewni nam to młodszą i większą widownię, która jest bardziej zaangażowana".
- konkluduje Amerykanin.
Formuła 1 z nową realizacją telewizyjną w sezonie 2018 Formuła 1 z nową realizacją telewizyjną w sezonie 2018

2018-01-11 - G. Filiks

1

Komentarze do:
Formuła 1 z nową realizacją telewizyjną w sezonie 2018

Diesel Power 2018-01-12 16:19

Niech zmienią ujęcia z kamer, te aktualne nie oddają prędkości z jaką poruszają się bolidy, a na amatorskich lub raczej na filmach ludzi z zewnątrz wygląda to lepiej, więc da się.