SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 50760 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1 - V10.pl Mobile
Logo
Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1

Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1

Ferrari pokazało zmienione oklejenie swojego nowego bolidu Formuły 1 na inauguracyjny wyścig sezonu 2019 w Australii.

Tak jak zapowiedziano, z samochodu Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerka zniknęły reklamy projektu Mission Winnow, należącego do wielkiego sponsora włoskiego zespołu, koncernu tytoniowego Philip Morris.

Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1 Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1

Mission Winnow to inicjatywa oficjalnie poświęcona nauce, technologii i innowacji, ale wywołała kontrowersje w Australii. W jej logotypie niektórzy dostrzegają sprytne nawiązanie do papierosów Marlboro.

Sprawą zajęły się co najmniej dwie instytucje na Antypodach. Reklamy wyrobów tytoniowych są tam bowiem zabronione. Podobnie jak w wielu innych krajach - i w samej F1.

Zamiast logo Misson Winnow, na czerwonym bolidzie pojawiło się logo świętujące 90-lecie marki Ferrari. Przyozdobiono nim pokrywę silnika, nos oraz skrzydła - przednie i tylne.
Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1 Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1
Niektóre miejsca po Mission Winnow są też puste.

Po GP Australii reklamy projektu mają wrócić na model SF90. Aczkolwiek niewykluczone, że pierwsza runda sezonu nie będzie jedyną, w trakcie której bolid Scuderii wystartuje ze zmienionym oklejeniem. Choćby dlatego, iż Mission Winnow zainteresował się także Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności. To agencja Unii Europejskiej.

Wcześniej Ferrari usunęło Mission Winnow z pełnej nazwy swojego teamu.

2019-03-12 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Ferrari zaprezentowało zmienione oklejenie bolidu F1