Ferrari pokazało zmienione oklejenie swojego nowego bolidu Formuły 1 na inauguracyjny wyścig sezonu 2019 w Australii.
Tak jak zapowiedziano, z samochodu Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerka zniknęły reklamy projektu Mission Winnow, należącego do wielkiego sponsora włoskiego zespołu, koncernu tytoniowego Philip Morris.
Mission Winnow to inicjatywa oficjalnie poświęcona nauce, technologii i innowacji, ale wywołała kontrowersje w Australii. W jej logotypie niektórzy dostrzegają sprytne nawiązanie do papierosów Marlboro.
Sprawą zajęły się co najmniej dwie instytucje na Antypodach. Reklamy wyrobów tytoniowych są tam bowiem zabronione. Podobnie jak w wielu innych krajach - i w samej F1.
jeszcze ładniejsze niż poprzednie a tamto było rewelacyjne. wreszcie mało białego.
Ktoś redaktorowi powiedział w komentarzu, że te auta się okleja, nie maluje, od tamtej pory pisze o oklejeniu hahaha, noob. Prawda jest taka, że auto jest pomalowane a okleja się grafikami. Żeby nie być gołosłownym, wstawiam link, kto chce niech przeczyta. https://www.mclaren.com/formula1/partners/AkzoNobel-Sikkens/how-to-paint-a-formula-1-car-1114476/