Logo
Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1

Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1

Ferrari zgodnie z zapowiedziami zaprezentowało przed GP Japonii zmienione oklejenie swojego bolidu w Formule 1.

Samochód Sebastiana Vettela i Kimiego Raikkonena oczywiście pozostał czerwony. Co nowego dodano? Na pokrywie silnika, sekcjach bocznych auta i tylnym skrzydle pojawiły się logo projektu "Mission Winnow", czyli... oddzielania ziarna od plew. To inicjatywa głównego sponsora włoskiej stajni, przedsiębiorstwa tytoniowego Philip Morris, producenta takich papierosów, jak Marlboro, czy L&M.

Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1

W F1 obowiązuje zakaz reklamowania tytoniu, dlatego Philip Morris od lat nie miało żadnej oficjalnej reklamy na bolidzie Ferrari. Teraz zdecydowało się promować na nim swoją nową inicjatywę poświęconą nauce, technologii i innowacji.

Philip Morris zmienia się i chce rozwinąć produkty wolne od dymu tytoniowego, stanowiące alternatywę dla tradycyjnych papierosów.

„Mission Winnow jest o tym, jak przekształcamy się jako firma, w co wierzymy i jak pracujemy dla lepszej przyszłości". - mówi polski prezes ds. nauki i innowacji w Philip Morris, Mirosław Zieliński.

„Inicjujemy Mission Winnow w F1, ponieważ fani sportów motorowych rozumieją, że w wyścigach nie ma wstecznego biegu, tylko przyszłościowe myślenie - i wierzymy, że będą chcieć podzielać tę wizję". - dodaje.

2018-10-04 - G. Filiks

0

Komentarze do:
Ferrari pokazało zmodyfikowane oklejenie swojego bolidu F1